Missie
Splendid Care streeft er naar om de beste zorgverlening te bieden aan cliënten in de regio’s Almere, Weesp, Gooi- & Vechtstreek, Hilversum/ Kortenhoef en omgeving.
Ze onderscheid zich door een innovatief zorgaanbod dat aansluit bij de diversiteit in behoeften van haar cliënten.
De cliënt staat bij ons centraal
Door professionele zorgverlening te bieden, zorgt Splendid Care er voor dat cliënten met verschillende achtergronden zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Zo staan de cliënt en de zorgvraag bij ons centraal.
Visie
Holistische mensvisie
De mens is een ondeelbaar geheel van somatisch, psychisch en sociaal functioneren. Het zorgaanbod, de zorgverlening en de benadering van de cliënt, zal zowel aan het lichamelijke, het geestelijke als ook het sociale functioneren van de cliënt recht doen.
Voorwaarden en kwaliteit
Productkwaliteit
De medewerkers van Splendid Care creëren samen met de cliënt de kwaliteit van de dienstverlening. Wij selecteren medewerkers met eigenheid en kwaliteit die aandacht voor diversiteit hoog in het vaandel hebben staan. Wij investeren in opleiding van kennis en vaardigheden en willen medewerkers ontwikkelingskansen bieden.
Service en kwaliteit
De cliënt krijgt een vast team van medewerkers die de zorg verlenen waardoor wij continuïteit en maatwerk garanderen.
Ontwikkeling
Splendid Care stimuleert de behoefte, zowel bij cliënten als bij de medewerkers om te komen tot een steeds eigentijdse definitie van zorg en het continu verbeteren.
De kernkwaliteiten van de organisatie zijn die aspecten waar we goed in zijn. Het benoemen van de kernkwaliteiten draagt bij aan de bewustwording over ons onderscheidend vermogen en brengt daarmee scherpte aan in hoe wij onze doelen het beste kunnen bereiken.
• Toegewijde aandacht
• Verantwoordelijkheid
• Flexibel
Deze drie kernkwaliteiten zijn door de gehele organisatie aanwezig.
Onze zorgprofessionals hebben respectvolle aandacht voor onze cliënten en zijn flexibel genoeg om zich aan te passen aan de wensen van de cliënt.
8,7 Cliënt-tevredenheids-onderzoek
Wij hebben in 2018 een cliënt-tevredenheidsonderzoek gehouden en kregen als organisatie een 8,7 als rapportcijfer en onze zorgprofessionals een -,-.