Onze waarden & kwaliteit

Productkwaliteit

De medewerkers van Splendid Care creëren samen met de cliënt de kwaliteit van de dienstverlening. Wij selecteren medewerkers met eigenheid, kwaliteit en die aandacht voor diversiteit hoog in het vaandel hebben staan. Wij investeren in opleiding van kennis en vaardigheden en willen medewerkers ontwikkelingskansen bieden.


Servicekwaliteit

De cliënt krijgt een vast team van medewerkers die de zorg verlenen waardoor wij continuïteit en maatwerk garanderen.

Ontwikkeling

Splendid Care stimuleert de behoefte zowel bij cliënten als medewerkers om te komen tot een steeds eigentijdse definitie van zorg en het continu verbeteren.

De kern kwaliteiten van de organisatie zijn die aspecten waar we goed in zijn. Het benoemen van de kern kwaliteiten draagt bij aan de bewustwording over ons onderscheidend vermogen en brengt daarmee scherpte aan hoe wij onze doelen het beste kunnen bereiken.

Onze kernkwaliteiten zijn:


→ Toegewijde aandacht
→ Flexibel
→ Verantwoordelijkheid

Deze drie kern kwaliteiten zijn door de hele organisatie aanwezig. Onze zorg professionals hebben respectvolle aandacht voor onze cliënten en zijn daarom bereid meer te doen dan van ze wordt verwacht.
Dat maakt ook dat zowel de organisatie als de zorg professionals flexibel kunnen en willen inspelen op de zorgvragen van onze cliënten.


Cliënttevredenheidsonderzoek


Wij hebben recentelijk (2016) een cliënt tevredenheidsonderzoek gedaan en kregen als organisatie een 8 als rapportcijfer en onze zorg professioneels ook een 8.

Splendid Care is constant bezig om de kwaliteit te verbeteren

Portal